vrijdag 7 december 2012

Me revoilà!


Lieve Nee,

Major blogdip came up. Nu wederom een poging om me in het land der bloggers te bevinden. Désolée! Een hoop dingen waar ik blij van werd de laatste tijd. Koude mosseltjes dopen in een romig sausje bijvoorbeeld. Maar daar natuurlijk geen foto's van.

Ik maakte een knuffeltje. Niet zelf bedacht overigens... maar ik werd er blij van. Kreeg het geweldige boek Allemaal rokjes. Dus binnenkort lekker aan de rok. Bracht een zeer fijne 29e verjaardag door in Voornes Duin (leve het buiten zijn). Zette de kerstboom op (nep doch ZEER schoon).

Veel fijne dingen dus. Vandaag een dagje sneeuwvrij genomen. Lekker geknutseld en al die dingetjes gedaan waar je normaal de tijd niet voor neemt. Mijn winterjas ziet er weer als nieuw uit. De keukenkastjes blinken.

En ineens is het weer december. Tijd voor mooie plannen en inspiratie voor het nieuwe jaar. Ik ben vóór meer creativiteit. Tégen jamaars. Dus daar ga ik voor in 2013.

Jij bent inmiddels verhuisd. Ben zo benieuwd hoe je plannen zijn uitgepakt! Oranje muur?

Liefs, Nouk






Geen opmerkingen:

Een reactie posten