dinsdag 5 juni 2012

Zomerplannen

Lieve Nee,

Dat ontbijtje van jou ziet er onwijs lekker uit zeg... Het weer is zo bizar de laatste tijd, gisteren was het gewoon 9 graden! Doe mij maar weer van die mooie lentedagen, waarop je zulke fijne ontbijtjes kan hebben. En met deze drukke dagen (het laatste schoolwerk moet nu toch echt af) verheug ik me des te meer op de zomer. Ik heb gisterenavond de Uitagenda Rotterdam doorgebladerd. Wat kan ik daar blij van worden, al die leuke zomerfestivals en parkdagen!

Heb jij al een leuk zomerprogramma in gedachten? Dit jaar zou ik best eens naar Duizel in het Park willen, een "kleinschalig sfeervol festival van de verbeelding" in het Vroesenpark. Klinkt leuk, toch? Verder wil ik toch ook eens graag een zomerzondag meepakken in het park bij de Euromast. Lekker veel picknicken deze zomer, daar komt het eigenlijk op neer. Ik heb namelijk twee hele mooie picknickmanden. Ze zijn allebei geweldig en al zijn ze vreselijk onpraktisch, ik sjouw ze het liefst overal mee naartoe. Hoog tijd dus dat het weer zonnig wordt!

Had ik je mijn prachtig bloeiende tuin al laten zien? Ik word ieder jaar weer zo blij van al die mooie bloemen die opkomen. En het wordt elk jaar mooier. Vorige week heb ik lavendel gekocht en kamperfoelie, dat schijnt zo lekker te ruiken als het bloeit. Het tomatenplantje dat ik van mijn moeder kreeg, doet het ook heel goed. En waarschijnlijk hebben we dit jaar veel aalbessen en bramen. Dus wie weet krijg je over een paar maanden wel een lekker potje bramenjam van mij...

Liefs, Nouk

   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten