dinsdag 24 juli 2012

Mooie dagen

Lieve Nee,

Moet je altijd goed geluimd zijn om te bloggen? Ik ben moe, had een werkdag waar ik maar moeizaam doorheen kwam en hoor net dat ik vanavond alleen ben... Maar ach, het is mooi weer en er is genoeg om blij van te worden! Zoals luie ontbijtjes met vers gebakken stokbrood in Frankrijk...  



Wat een heerlijke vakantieweek was het, vol zon, cigales en Franse marktjes! Ben blij dat ik nog gegaan ben. Maar goed, hier is het deze week ook fijn vertoeven. Lekker buiten in de tuin Chinese thee drinken en kijken hoe mijn braam langzaam maar zeker rijpe vruchten krijgt.


Of eindelijk eens stoppen langs de weg die ik iedere dag rijd om die twee mooie zwarte koeien met witte streep te bekijken. Er grazen ook vier alpaca's bij, onwijs grappige beestjes om te zien. Jammer genoeg zaten ze te ver voor de foto... 


Ik denk dat ik maar eens een stukje ga fietsen door onze Hoeksche Waard. Geniet lekker van deze mooie week, voor je het weet is het voorbij!

Liefs, Nouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten