maandag 2 april 2012

Mijn eerste artikel!

Lieve Nee,

Ik stel het bloggen nu al een paar dagen uit... omdat ik niet kan kiezen waarover ik moet bloggen! En okee, ik geef toe, ook een beetje omdat ik gisteren na een dik uur en een hoop gevloek mijn foto's nog steeds niet op mijn blog had gekregen... Tweede poging! Laat ik maar beginnen met het leukste nieuws van de week, maand, misschien wel jaar: mijn eerste echte artikel staat in een tijdschrift!! (!!!) Het klinkt wellicht wat pocherig (is dat een woord?) maar ik ben echt supertrots op mezelf. Zo raar om het magazine waar je zelf een artikel in hebt geschreven in de schappen te zien staan... maar het staat er echt!

Afgelopen weekend zijn we er even tussenuit geweest. Bestemming: Oostvoorne. Lekker dichtbij en toch nog genoeg nieuwe dingen gezien. Brielle bijvoorbeeld, waar ze op 1 april en masse in 16e eeuwse kledij rondwandelen. De duinen van Oostvoorne, waar je ook geweldig blijkt te kunnen skaten. En de Burcht van Oostvoorne, jawel, een heuse ruïne uit de 13e eeuw. We moesten eerst bij het VVV de sleutel halen om erin te kunnen, heel grappig. Liepen we daar samen over een stukje historie, da's toch wel leuk. Stiekem.


Eens in de zoveel tijd doen we dat, een weekendje weg naar een Bed and Breakfast. Veel leuker dan een hotel, want veel huiselijker, vaak hele vriendelijke mensen en een heerlijk ontbijt. Dit keer zijn we Chez Luti geweest. Mooie kamer, super ontbijtje en de Vlaamse Lut was echt superaardig en behulpzaam. Ik weet dat we niet veel volgers hebben, maar dit kleine beetje reclame gun ik Lut van harte! Dus Nee, als je eens een weekendje weg gaat... ;-)

Liefs, Nouk

P.S. Ik ga graag mee naar Intouchables, zeg maar wanneer!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten