vrijdag 24 augustus 2012

Een weekje vrij

Lieve Nouk,

Ik heb zojuist een week vakantie achter de rug. Vakantie in Nederland, in ons mooie appartement. Even een weekje voor mezelf, voordat de drukte weer losbarst op het werk. Wat heb ik allemaal uitgespookt deze week?

J Lezen
Ik ben dol op lezen, maar met een fulltime baan komt het er bijna nooit van. Ik heb één vakantiedag alleen maar besteed aan het lezen van een boek. Invisible van Paul Auster. Te interessant om weg te leggen! Ook heb ik mijn Book Journal herontdekt. Dit is een Moleskineschrijfboekje waarin je de boeken bijhoudt die je gelezen hebt, inclusief oordeel en favoriete quotes. Leuk om terug te lezen!

J Sociale contacten onderhouden
Shoppen met mijn moeder, de groeiende buik van mijn zwangere vriendin bestuderen, eetdates...

J Concert
Dinsdag ben ik naar het concert van The Shins geweest in Paradiso. Het was leuk, maar niet geniaal. Leuk om alle liedjes live te horen, minder leuk was het geluid dat af en toe wat hard en galmig werd.

J Picknicken
Op een kleedje in het gras langs de Kromme Rijn met zelfgemaakte lekkernijen uit een rieten picknickmand. Jij weet er alles van!

J Sporten
Het voordeel van een vrije week is dat je op elk moment van de dag kunt gaan sporten. Niet dat ik dat gedaan heb - daar ben ik veel te lui voor. Het bleef bij twee keer.

J Relaxen
Zeer belangrijk is natuurlijk het relaxen tussen de bedrijven door. Op het balkon, voetjes omhoog, bakje aardbeien erbij, en even helemaal niets doen.

Ik had nog allerlei andere dingen willen doen. Zo gaat dat altijd met vakanties - ze zijn voorbij voordat je er erg in hebt. De overige plannen schuif ik door naar de volgende vakantie!

Liefs, Nee
 

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Haha, deze foto is van een paar weken geleden, voor de luizenaanval! Maar ik moet zeggen dat 'ie er nu heel mooi bijstaat. Het is nog even wachten op de eerste bloemetjes...

      Verwijderen