maandag 13 augustus 2012

Een heleboel leuks

Lieve Nee,

Had ik allemaal foto's gemaakt voor op mijn blog, wil mijn telefoon geen verbinding maken met m'n computer... Beetje jammer! Dan maar een beetje over alles bloggen. Mijn vriend begint over een paar dagen voor zichzelf en dat is een drukke boel kan ik je zeggen. Toch heb ik ook veel leuks gedaan de afgelopen tijd. Een kleine greep nu uit de ochtendbladen: (Ja, ook ik kijk iedere ochtend naar Jan...)

- Fietsen met een hoogzwangere collega om de Reeuwijkse plassen (respect!) en eindelijk mijn zelfgemaakte kraamcadeautjes geven.
- Picknicken op het strand van 's Gravenzande met een studiegenootje, onderweg naar huis compleet doorweekt regenen en er dikke lol om hebben.

- Mijn vriend verrassen met een surprise party voor zijn 30e verjaardag en hem voor het eerst compleet speechless zien. Het moment dat hij binnenkwam en iedereen 'surprise' riep was onvergetelijk briljant.
- Wandelen bij Strijensas tussen de bloemen, ganzen en hooglanders. Eindelijk zijn we een beetje aan het ontdekken wat onze Hoeksche Waard allemaal te bieden heeft!
- Met mijn zusje naar de film Magic Mike, waar alleen maar vrouwen in de zaal zaten en we smakelijk om alles (inclusief de film) hebben gelachen.
- Zelf dingen maken: een eerste potje bramenjam uit eigen tuin, nieuwe lijstjes in de hal, en natuurlijk de kraamcadeautjes!



Zo, dus ik ga jou volgende week laten zien hoe je een rits inzet...?

Liefs, Nouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten