zondag 26 augustus 2012

Iets nieuws

Lieve Nee,

Lekker hoor, zo'n weekje vrij. Ik blijk ook nog 7 vakantiedagen te hebben dit jaar... meevaller! Deze week had ik dan wel geen vakantie, maar toch was er genoeg tijd over voor leuks. Bijvoorbeeld: picknicken op een kleedje in het gras langs de Kromme Rijn. Stoere plantjes kopen om mijn saaie vensterbank mee op te groenen. Alle restjes uit de koelkast omtoveren tot een heerlijke salade. Lekker lachen om de fim l'Arnacoeur op de pleinbioscoop in Rotterdam. Best een fijn weekje dus.



Even iets anders: een paar collega's van mijn werk gaan in januari meedoen aan de halve marathon in Egmond aan Zee. Mij werd gevraagd of ik misschien zin had om de kwart marathon te lopen. Even voor de duidelijkheid: dat is dus 10,5 kilometer. Hardlopen!!! Hoe lang ben je daar wel niet mee bezig? Meer dan een uur? Afijn, ik - een doorgewinterde bankzitter - heb natuurlijk vriendelijk gepast. Maar toch, dat hardlopen is helemaal zo slecht nog niet. Misschien kan ik gewoon eens 5 km proberen? Had ik laatst niet iemand horen vertellen over ene Evy...? Nou, je raadt het al: Evy heeft me vanmorgen vriendelijk doch meedogenloos door mijn eerste hardloopsessie geloodst. Het bikkelen is begonnen!

Liefs, Nouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten