vrijdag 19 oktober 2012

Buiten gewoon

Lieve Nee,

Kort geleden besloot ik in de pauze op mijn werk eens naar het Capelse Schollebos te rijden. Inmiddels is het mijn favoriete pauzebezigheid geworden; een heerlijke wandeling tussen de bomen, alsof je even heel ergens anders bent! Beetje saai misschien, maar toch voel ik me nergens anders 'more alive' dan in de (liefst beetje frisse) buitenlucht.

Een andere mooie plek die we laatst weer eens onveilig hebben gemaakt zijn de Dintelse Gorzen. Een mooi gebied langs het water waar je makkelijk een uur of twee rond kan stappen. En hoewel je ze eerder in een bos zou verwachten, kwamen de paddestoelen overal de grond uit!


Ook zijn we kort geleden verder gegaan met het verkennen van 'ons' eiland; vlakbij Goudswaard, in het meest linkse puntje van de Hoeksche Waard, hebben we gewandeld door de Korendijkse slikken. We hebben er niet alles kunnen zien, omdat het nogal drassig was. Na een gekaplaarsde tweede poging zal ik je de foto's bloggen!

Liefs, Nouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten