zaterdag 6 oktober 2012

Pompoenproject

Lieve Nee,

Wat een fijn weekje was dit. Veel gezellige avonden met mensen: eten bij een vriend, Monsters & Co kijken met mijn zusje, spontaan koffie drinken bij een oude kennis. Nog even genieten van de laatste lichte avonden na het werk met een frisse wandeling door het vestingstadje Willemstad. Het weer is echt lekker seizoenig, al die regen afgewisseld met een zonnetje. Vanochtend leek het me dan ook een perfect moment om te beginnen aan mijn pompoenproject.

 
Hiervoor begon ik met een lief formaatje pompoen, pen, mesje en lepel. Ik tekende een stervorm aan de bovenkant en sneed deze voorzichtig, doch met ferme hand - een pompoen heeft nog best een stevig jasje - uit.
 
 
Toen begon het lepelen. De pitjes en draadjes gaan gemakkelijk, daarna heb ik er maar een ijsschep bijgepakt. Vervolgens alleen nog een leuk gezichtje op de voorkant, kaarsje erin en voilĂ !


Ik werd er echt supervrolijk van. Misschien wordt dit wel mijn nieuwe herfsttraditie!

Liefs, Nouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten