dinsdag 6 maart 2012

rondje Kralingse Plas

Lieve Nee,

Korte radiostilte gehad, niets voor mij hè? Drukke boel op 't moment, maar ik begin aan 't ritme te wennen. Vond 't heel leuk dat je er was afgelopen weekend! Was het 's avonds nog gezellig? Ik vond net de 'Live' op m'n deurmat, het Ikea Family blad. Heb 'm heel lang niet meer gekregen omdat ik mijn adres (waar ik 3 jaar geleden woonde, moet je nagaan) niet gewijzigd kreeg... Wat een mooi blad is het geworden! En leuker nog, degene van wie ik een blog volg staat erin! (check http://www.zilverblauw.nl/) Ik krijg echt spontaan een goed humeur van die vrolijke kleuren op haar site.

Het is inderdaad wel even geleden dat we post naar elkaar stuurden, het maakt mij ook altijd blij. Wat me ook altijd blij maakt (zoals de oplettende lezer misschien wel gemerkt heeft) (of - in ons geval - gewoon de lezer) is buiten zijn. De laatste week is het erg grijs en regenachtig geweest, maar ik heb gelukkig ook wat buitenmomentjes kunnen pakken. Zo heb ik deze avond met collega's 2 rondjes Kralingse Plas geskate. Hopelijk wordt dat een wekelijkse bezigheid, want mijn lichaam kan wel weer wat beweging gebruiken. Zwoegend en in opperste concentratie reed ik achter mijn vrolijk kletsende collega's aan... Maar ik was best trots op mezelf na afloop, en het rode ondergaande zonnetje maakte ook een hoop goed!

Laatst ben ik met het pontje naar mijn stage gegaan. De ochtendzon weerspiegelde in het water, een reiger vloog een stukje met ons op... Wat een lekker begin van de dag! Het is nu maart, dus hopelijk kan ik steeds vaker op de fiets (= duidelijk geval van mooi-weer-fietser). De lente kan nooit ver weg meer zijn...toch? 

Liefs, Nouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten