woensdag 19 september 2012

Fijne dingen part 2

Lieve Nouk,

Wat een leuke dingen heb je weer gedaan de afgelopen tijd! Veel naar buiten en de natuur in, toen het nog kon... Jammer dat het weer nu iets minder is. Aan de andere kant is het binnenkort weer tijd voor breien, boswandelingen in herfstkleuren, Sinterklaas en warme chocolademelk bij de open haard. Niet dat ik een open haard heb, overigens.

Ik aap je gewoon even na en schrijf ook een stukje over fijne dingen. Een greep uit de fijne dingen van de afgelopen tijd:

J Zelfgemaakte bramenjam van een goede vriendin eten. Bramen uit eigen tuin met lekker veel pitjes: zo vind je ze niet in de supermarkt! Jammer dat de bramenstruik nu echt kaal begint te worden...

J Erachter komen dat je vader vroeger een spiegelreflexcamera had waarmee hij mooie foto's maakte. Met de komst van de videocamera (25 jaar geleden) verdween de spiegelreflexcamera in een laatje in de kast. Tot afgelopen weekend. Ik heb de camera (inclusief 3 lenzen) meegenomen. Het lijkt me super om weer rolletjes naar de fotowinkel weg te brengen en een week later het eindresultaat op te halen.


J High tea'en bij mijn hoogzwangere vriendin met een stel leuke meiden, fijne theetjes, lekkere taart en andere zoetigheden. En nu maar wachten op de kleine spruit...

J Bezig zijn met mijn naaiproject. Elke woensdagavond heb ik naailes en langzaam maar zeker begint het ergens op te lijken. Spannend hè! In oktober zal ik een blogbericht plaatsen met het eindresultaat.

J Behang uitzoeken, meubelsites checken, nadenken over kleurencombinaties... Je raadt het misschien al: we hebben een huis gekocht! Daar gaan natuurlijk ook minder fijne dingen mee gepaard, vooral een hoop regelwerk... Maar dat hebben we er graag voor over.

Dit keer een toepasselijk liedje als afsluiter:
  
  Crosby, Stills, Nash & Young - Our House

Liefs, Nee

2 opmerkingen: