vrijdag 28 september 2012

Waaibomendag

Lieve Nee,

Ik voel het aan mijn alles: het wordt herfstig! Dat wist jij natuurlijk ook wel, de herfst is immers al officieel begonnen, maar ik vóel me ook echt herfstig. De eerste herfst'storm' van afgelopen maandag ben ik eens gaan kijken of ik al wat walnoten kon rapen bij ons in de wijk. Ik ben nu in het bezit van een klein mandje walnoten en de meest smerige nagelriemen die je ooit gezien hebt; de bolsters geven namelijk een vieze kleur aan je handen die er niet af te wassen valt... Wist ik veel! Maar volgende week ga ik gewoon weer kijken natuurlijk...

Parijs vorig jaar herfst

De wind, de regen, ik vind het gek genoeg allemaal leuk. Ik heb nepbladeren gekocht bij de Xenos in de mooiste herfstkleuren, waar ik een herfstslinger van ga fabriceren. Bij de supermarkt heb ik een mooie pompoen uitgezocht om uit te hollen en een kaarsje in te planten. En ik kocht ook cacao, om échte warme chocolademelk mee te kunnen maken op gure herfstavonden. Die verpakkingen zijn nog zo lekker ouderwets, echt leuk! Nu nog een fijn boek erbij, misschien pak ik mijn mooie Pooh-boek wel van 't weekend, lees ik lekker over waaibomendag..

Liefs, Nouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten