zaterdag 15 september 2012

Fijne dingen

Lieve Nee,

De laatste tijd wordt mijn laptop zo'n 5 dagen in de week ontvoerd, wat het bloggen een klein beetje lastiger maakt. Ik heb 'm vandaag eindelijk terug kunnen kidnappen. Jammer genoeg kan ik ook nog steeds geen foto's van mijn telefoon op de laptop zetten, wat best frustrerend is. Maar goed, hier volgt een lijstje van dingen die mijn leven fijn maakten afgelopen tijd:

- Wandelen in het bos met mijn nichtje op een mooie zomerdag. Komende herfst wil ik nog vééél meer dagen doorbrengen in het bos.

- Met het fietspontje naar Rhoon om daar een lekker stuk te fietsen met mijn vriend. Onderweg iets gedronken bij zorgboerderij de Buytenhof, waar ze een bloementuin, een moestuin en een kruidentuin hebben. Ik had graag nog een bos bloemen geplukt, maar die zou het nooit hebben overleefd tot thuis...

bron: www.debuytenhof.nl

- Wandelen op het eiland van Brienenoord. Jawel, er is een eiland bij de Brienenoord en daar kan je best leuk wandelen! Ik vind het een heel bijzonder plekje in Rotterdam, zo'n groen plekje verwacht je daar helemaal niet.

- Na het werk spontaan naar het strand van Rockanje rijden voor een fijne avondwandeling. Met mezelf. Was ik ook nog eens helemaal alleen op het strand, hoe bijzonder is dat! Heerlijk uitgewaaid.

- Een nieuwe lichting sjaals breien met knopen. Ik was goed op dreef, heb een mooie zwart-witte voor mijn zus en voor mezelf gemaakt, en nog een blauwe met feloranje knopen die volgens mij heel goed zou staan bij een goede vriendin met rode krullen!

Liefs, Nouk

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten