maandag 20 februari 2012

Creaweekend

Lieve Nouk,

Ocherm, dat klinkt niet goed! Ik zou zeggen: haarband en sjaal om en weer je bed in!

Wat een leuk idee om haarbanden te breien. Dat is tenminste makkelijker dan een muts. Mijn breisels liggen al weken onaangeroerd in m'n breidoos. Ik moet het eigenlijk ook snel weer oppakken, voordat ik het verleerd ben!

Ik heb wel iets anders creatiefs gedaan dit weekend. Op zaterdag ben ik naar Swaak gegaan, een winkeltje voor schildersartikelen aan de Oudegracht. Daar heb ik nieuwe verf en penselen gekocht. Toen ik thuiskwam, had ik gelijk zin om iets te schilderen. Terwijl vriendlief een lekkere maaltijd kookte, heb ik drie kleine schilderijtjes in elkaar geflanst. Op de foto zie je het resultaat. Mondriaan à la Nee. Meneer Mondriaan, hierbij wil ik u mijn excuses aanbieden. Ik heb nooit geweten hoe moeilijk het is om rechte zwarte lijnen te schilderen...

Op weg naar de schilderswinkel kwam ik langs emma b, één van mijn favoriete winkeltjes in Utrecht. Daar zag ik dit bedlampje. Niet erg functioneel, want volgens mij geeft 'ie erg weinig licht... Maar wel ultraschattig, vind je niet?

Liefs,
Nee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten