donderdag 16 februari 2012

Ziek

Lieve Nee,

De heldere koude dagen hebben plaats gemaakt voor een milde grijze deken over het land. Dat de sneeuw gemolten is doet me goed, maar deze somberheid is toch ook niet alles. Mijn lichaam lijkt me in ieder geval aan te geven dat ik het iets te bont maak; met een keelontsteking en een lamlendig gevoel is de bank vandaag de hele dag mijn stekje geweest. Misschien is stage lopen, werken én school toch iets teveel van het goede. Ik probeer wat leuke dingen in te plannen om energie van te krijgen. Zoals samen een dagje crea doen!


Heb jij nog iets creatiefs ondernomen de laatste tijd? Toen het zo koud werd, heb ik in de uitverkoop deze leuke sjaal met zakken gekocht. Toevallig had ik nog een bol wol liggen in precies dezelfde kleur, waarmee ik snel een soort haarband heb gebreid. Een lekker warm setje en hij was zo klaar! De buurman vond me net een hippie met die band om, wat ik eigenlijk stiekem wel beschouwde als een compliment. Ik heb er zelfs ook één in het bruin gemaakt, voor bij mijn zelfgebreide sjaal.
Laatst keek ik naar een kinderprogramma (vraag me even niet meer waarom) en toen werd er gezegd; "Als je lacht komt de zon in je hart". Dat vind ik wel een mooie zin om mee af te sluiten. Laat de lente maar snel komen!

Liefs, Nouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten