maandag 20 februari 2012

Buiten zijn

Lieve Nee,

Ik hoor het al, de taken zijn goed verdeeld bij jullie thuis! Vriend aan de kook en jij lekker knutselen. Het kan niet anders of ik doe iets verkeerd... Gelukkig ben ik wel weer beter, maar tijd voor creativiteit kan ik niet echt vinden... Hoewel ik wel veel aan het schrijven ben op dit moment, voor school, mijn stage, en ook nog bloggen...! Toch mis ik het handwerk wel een beetje. Ter compensatie ben ik dit weekend veel buiten geweest, word ik altijd blij van. Al keek dit prairiehondje mij afgelopen zaterdag in de dierentuin wel bijzonder kritisch aan...

Zondag zijn we ook naar buiten geweest. Op 10 minuten fietsen van ons huis ligt een mooi natuurgebied, waar een kudde Schotse Hooglanders graast. Ik vind het altijd heerlijk om daar te wandelen, vooral als de zon door de wolken schijnt... Gelukkig hebben wij ook nog een beetje natuur dicht bij huis! 

Hopelijk kan ik binnenkort de rust en de inspiratie vinden om weer een beetje crea te gaan doen. Echt leuk dat je weer bent gaan schilderen! Heb ik je mijn boekenleggers wel eens laten zien? Gemaakt van pagina's uit de Flow en lintjes. Misschien wel weer een leuk projectje voor binnenkort..!

Liefs, Nouk

1 opmerking: