woensdag 15 februari 2012

De lente is begonnen...

... althans, in mijn huis. Buiten is de sneeuw gesmolten en binnen staan de irissen in bloei.

Lomografie, ik had er nog nooit van gehoord. Interessante term. Jouw schemerfoto's vind ik erg geslaagd. Zelf vind ik het leuk om overal close-up-foto's van te maken, met behulp van de macrofunctie op mijn toestel. Dichtbij scherp, veraf wazig. Of juist andersom. Van 'los uit de heup' fotograferen is geen sprake; ik zit soms minutenlang te pielen en te klikken. Ik vind het nog het leukste om vreemde, maar toch alledaagse, zaken op de gevoelige plaat vast te leggen. Zou daar ook een benaming voor zijn?



Een kort berichtje dit keer, de inspiratie is ver te zoeken op het moment. Misschien ligt het aan het onchristelijke tijdstip waarop ik dit bericht typ? Je vais faire dodo...

Liefs,
Nee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten